penktadienis, lapkričio 28, 2008

Mano pasaulis


Beveik kasdien mums kažkas nepatinka, kažkas ne taip...
Todėl aš nutariau susikurti savo pasaulį. Pasaulį, kuriame skraido kūrybos paukštės, kuriame teka pokalbių upes, kuriame skamba nuoširdi Erreway muzika, kuriame kas rytą visus pasveikina laimės ir džiaugsmo kupina saulė... Pasaulį, kuriame draugai visada šalia, kuriame aš sakau ką noriu, pasaulį, kuriame nėra melo ir pykčio... Savo pasaulį.
Štai jis. Čia. Šalia. Nuo šiandien jame gyvens mano mintys ir dar - mano nauja istorija, kurią kaip tik dabar rašau. Jos trumpą anotaciją matote blooge dešinėje, viršuj.
Iš tiesų mano gyvenime nemažai kas pasikeitė, kartais labai sunku apie tai galvoti, bet aš laiminga, kad yra žmonių, kurie liko šalia manęs ir kurie tapo mano labai labai gerais draugais.
Ir ačiū Simai, kad esi, nes be tavęs neliktų pusės mano gyvenimo.
Tiek naujienų šiandien.
A, vos nepamiršau...
SU GIMTADIENIU, MANO BLOOG'E ;D*

7 komentarai:

yra rašė...

Su gimtadieniu , Donatos Blog'e . ;DD
Ir toliau mąstyk taip pakiliai apie viską ir visada viskas bus gerai .

Donata rašė...

Ačiū labai Laura ;]*
Tau dėkoju aš ir mano blogas ;D*

ss rašė...

Labai patiko šia žodžiai:
-kuriame skamba nuoširdi Erreway muzika :)

Donata rašė...

Ačiū Eva ;]
Man Erreway dainos atrodo labai nuoširdžios, todėl mano pasaulyje skamba tokia muzika ;]*

Unknown rašė...

Na, jei rašytum be klaidų ir kai kurios mintys būtų rišlesnės - tada viskas atrodytų neblogai.;) Ir skaityti smagiau būtų. :)

ss rašė...

Tikrai jos labai nuoširdžios. Todėl niekada ir neatsibosta..

Donata rašė...

Ieva, ačiū už patarimus ;] Dėl klaidų didelis sorry, čia vis mano kvailas skubėjimas visur ;D

Eva, pritariu ;]*